NEW YEAR

utorak, 29. prosinca 2015.


Ovu godinu bih nazvala godinom u kojoj se „poznaju junaci“. Godina koja je za mene bila test na kojem sam trebala pokazati i primjeniti sve one vještine i tehnike rada na sebi. Trebalo se boriti s vlastitim uvjerenjima, ponekad (teška srca) priznati predaju i iz života pustiti srcu drage ljude. Bila je ovo godina velikih promjena, spoznaja, tuga i izazova ... Novi ljudi, novi posao, strahovi s kojima se godinama suočavam oči u oči.
Ljudima sam oduvijek  (nesvjesno) pokazivala samo onu najsjajniju, blistavu površinu svoje životne priče i često se pitala zašto to radim. Danas znam odgovor.
U dubinama se krije moja snaga, u svojim tugama pronalazim sebe, u labirintima problema razumno tragam za istinom, u boli ne postavljam pitanja, već dobivam odgovore i sve, bilo dobro ili loše prihvaćam sa zahvalom.
Svoj najveći životni uspjeh pripisujem sebi i ljudima koji su me naučili izdignuti se iznad svega, uz osmijeh, s dlana života puhnuti samo onu čarobnu, blještavu, pozitivnu životnu prašinu na ljude koji me okružuju.

Hvala Vam što svakodnevno dokazujete da „čarobna prašina“ djeluje.


Neka Vam 2016. donese „čarobnu životnu prašinu“ okruži vas pozitivnom energijom, pozitivnim ljudima i dâ vjetar u leđa da ostvarite svoje snove.





                                                                S ljubavlju Vaša Dajana!

                                                             Vidimo se u narednoj godini ...

                                                                              xoxoxo

Photo:https://www.facebook.com/FilipSaricPhotography/

3 komentara:

Copyright © 2015 DajanaŠtrbacFashion


Blog design by Filipa • YATP